۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۵۱

کابلی در گفتگو با مهر:

چمن ورزشگاه آزادی پیر است/ فعلا برنامه‌ای برای بازسازی نداریم

چمن ورزشگاه آزادی پیر است/ فعلا برنامه‌ای برای بازسازی نداریم

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران با بیان اینکه چمن این ورزشگاه پیر است، گفت: با وجود اینکه 10 سال از بهره‌برداری چمن آزادی می‌گذرد ولی فعلا نیازی به تغییر آن احساس نمی‌شود.

توفیق کابلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت چمن ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ابتدا باید از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنم که به نامه ما توجه کردند و عرایض ما را برای پرفشار نبودن مسابقات لیگ در آزادی جدی گرفتند. در صورتی که فاصله برگزاری مسابقات روی چمن ورزشگاه آزادی رعایت شود، عمر آن طولانی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه چمن آزادی پیر است، تاکید کرد: با این حال رسیدگی مرتب به چمن باعث شده تا نیازی به تغییر آن احساس نشود. برای سرزنده نگه داشتن چمن حدود 27 کیلومتر لوله کشی آن انجام شده و درجه حرارتش در زمستان و تابستان بین 18 تا 20 درجه نگه داشته شده است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: نژاد چمن آزادی، نژاد هلندی است و کارشناسان مجموعه با انجام آزمایش‌های مختلف مشخص می‌کنند باید چه نوع کودی به آن بدهیم. گاهی پیش می‌آید که 10 نوع کود به بخش‌های مختلف چمن داده می‌شود!

کابلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص احتمال بازسازی ورزشگاه آزادی پس از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: مجموعه آزادی با تعدادی مشاور قرارداد دارد که آنها در این خصوص نظر می‌دهند. ابتدا باید ببینیم آیا ورزشگاه نیازی به بازسازی دارد یا خیر! در این خصوص مشاوران مجرب اظهار نظر می‌کنند و پس از نمونه‌برداری از بخش‌های مورد نظر، کار را آغاز می‌کنیم.

 

کد خبر 2037424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha